sábado, 21 de noviembre de 2009

coldplay



(Ingles)

I used to rule the worldSeas would rise whenI gave the wordNow in the morningI sweep aloneSweep the streets I used to ownI used to roll the diceFeel the fear in my enemy's eyesListen as the crowd would sing:"Now the old king is dead! Long live the king!"One minute I held the keyNext the walls were closed on meAnd I discovered that my castles standUpon pillars of sand, pillars of sandI hear Jerusalem bells are ringingRoman Cavalry choirs are singingBe my mirror my sword and shieldMy missionaries in a foreign fieldFor some reason I can not explainOnce you know there was never, never an honest wordThat was when I ruled the world(Ohhh)It was the wicked and wild windBlew down the doors to let me in.Shattered windows and the sound of drumsPeople could not believe what I'd becomeRevolutionaries WaitFor my head on a silver plateJust a puppet on a lonely stringOh who would ever want to be king? I hear Jerusalem bells are ringingRoman Cavalry choirs are singingBe my mirror my sword and shieldMy missionaries in a foreign fieldFor some reason I can not explainI know Saint Peter will call my nameNever an honest wordAnd that was when I ruled the world(Ohhhhh Ohhh Ohhh)Hear Jerusalem bells are ringingsRoman Cavalry choirs are singingBe my mirror my sword and shieldMy missionaries in a foreign fieldFor some reason I can not explainI know Saint Peter will call my nameNever an honest wordBut that was when I ruled the world

(castellano)

Yo solía gobernar el mundoLos mares se alzaban cuando yo lo ordenabaAhora en la mañana yo barro solobarro las calles que solía poseerYo solía tirar el dadoSentir el miedo en los ojos de mi enemigoEscuchaba como la gente cantaba:"Ahora el viejo rey está muerto, ¡larga vida al rey!"Un minuto yo tenía la llaveAl siguiente las paredes se cerraban en míY descubrí que mis castillos estaban construidos Sobre pilares de sal y pilares de arenaEscucho las campanas de Jerusalen sonandoLos coros de la Caballeria Romana están cantandoSon mi espejo, mi espada y mi escudoMis misioneros en un campo extranjeroPor alguna razon que no puedo explicarUna vez que sabes que nunca hubo una palabra honestaAsí era cuando yo gobernaba el mundoFue el viento loco y salvajeQue tiró las puertas para dejarme entrarVentanas rotas y el sonido de tamboresLa gente no podía creer en lo que me convertíLos revolucionarios esperanMi cabeza en charola de plataSolo una marioneta en una cuerda solitariaOh ¿Quien podría querer ser rey?Escucho las campanas de Jerusalen sonandoLos coros del Caballeria Romana están cantandoSon mi espejo, mi espada y mi escudoMis misioneros en un campo extranjeroPor alguna razon que no puedo explicarYo se que San Pedro no dirá mi nombreNunca hubo una palabra honestaPero así era cuando yo gobernaba el mundoEscucho las campanas de Jerusalen sonandoLos coros del Caballeria Romana están cantandoSon mi espejo, mi espada y mi escudoMis misioneros en un campo extranjeroPor alguna razon que no puedo explicarYo se que San Pedro no dirá mi nombreNunca hubo una palabra honestaPero así era cuando yo gobernaba el mundoLetra en .

1 comentario: